Páginas

martes, 13 de marzo de 2012

Un regal per a la Júlia

Fa un parell d'anys si no recordo malament, vaig fer aquests pantalons per regalar-li a la Júlia per al seu aniversari. Aprofitant els sobrants de les teles me'n vaig fer uns per a mi. El patró el vaig treure d'uns altres pantalons que tenia i la tela la vaig comprar a una tenda de teixits que hi ha al carrer Badal. Vaig suar una mica per a que quedessin bé ja que encara no tenia molta pràctica...

---

Hace un par de años si no recuerdo mal, hice estos pantalones para regalárselos a Júlia para su cumpleaños. Aprovechando los sobrantes de las telas me hice unos para mi. El patrón lo saqué de otro pantalón que tenia y las telas las compré en una tienda de tejidos que hay en la calle Badal. Me costó un poco que quedaran bien ya que no tenia mucha práctica...



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...